I made this widget at MyFlashFetish.com.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sabtu, 15 Oktober 2011

CHICKEN CHOPku

 Walaupn Bulan Pose dah lama berlalu n raya pn dah hbs...tapi aq still nak post enty mse bulan pose...hihihiih..ok kn....nie kira citer mimpi jadi keyataan lah...kenapa????...Sebab aq mengidam..OPPSSS bukan mengidam yg org perempuan tue...nie kira mengidam yang biasa lah...tetiba teringin nak makan chicken chop home made punya...huhuhu...ia bertambah mengidam lagi bila semua orang dalam rumah dah makan pun chicken chop nie dulu semasa ketiadaan aku....sob...sob...sedih...Oleh kerana lagi beberapa minggu aku dah nak balik belajar semula...jadi aku suruh kakak ipar aku...buatkan...mse tue buat untuk berbuka...Wah....korang mesti jeles kan...berbuka makan westend food...kelas gitu...hihihiih.....jadi aku...mak n akak ipar aku bertungkus lumus bermandi peluh...fuhhh...mcm berperang pulak....nak siapkannya...jadi ini lah hasilnya...



CHICKEN CHOP HOME MADE...






                                                   INI YANG AKU PUNYA...SPECIAL

*THANKS MY SIS SEBAB REALISASIKAN IMPIANKU..LUV U LAH..



                                                                     TATA..TITI..TUTU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...